Joy-Con is verkeerd bevestigd en zit vast
Het Joy-Con-polsbandje is verkeerd bevestigd aan de Joy-Con en kan niet worden verwijderd.
Als het Joy-Con-polsbandje verkeerd is bevestigd, kan het vast komen te zitten. Het is echter nog steeds mogelijk om het Joy-Con-polsbandje los te maken van de Joy-Con.
Als het niet lukt om de Joy-Con los te maken van de Joy-Con-polsbandjes, moeten de betreffende Joy-Con-controller(s) en Joy-Con-polsbandje(s) gerepareerd worden.