Kan geen schermafbeeldingen maken
Let op: Mogelijk kun je geen schermafbeelding maken tijdens bepaalde delen van de games Ring Fit Adventure en Super Mario 3D All-Stars nadat je systeemversie is bijgewerkt naar 15.0.0. Bedankt voor je geduld terwijl we dit probleem onderzoeken.
1. Verwijder het Nintendo Switch-systeem uit de houder en sluit de Joy-Con-controllers aan.
3. Als je hebt bevestigd dat de opnameknop gebruikt kan worden in de betreffende applicatie, kun je de applicatie testen door een andere Joy-Con-controller te gebruiken.
Als een andere linker-Joy-Con niet reageert, moet het Nintendo Switch-systeem gerepareerd worden. Voeg de niet-werkende linker-Joy-Con bij zodat deze getest kan worden.
Als je hebt bevestigd dat de applicatie in kwestie gebruikmaakt van de opnameknop en het probleem aanhoudt, moet het Nintendo Switch Lite-systeem gerepareerd worden.