Kan ik My Nintendo-gouden punten inwisselen voor platina punten (of andersom)?
Nee, je kunt het ene type My Nintendo-punten (gouden, platina, Super Mario Run etc.) niet inwisselen voor een ander type. Je kunt bijvoorbeeld geen gouden punten voor platina punten inwisselen om zo een platina-beloning te verzilveren.