Mario Kart Live: Home Circuit - Batterij verwijderen
Volg stapsgewijs deze instructies om de batterij uit een Mario Kart Live: Home Circuit-kart te verwijderen.
2. Schuif de bodemplaat richting de voorkant van de kart. Je zult nu de batterij zien zitten.