Als back-upgegevens in de opslagcloud onvindbaar zijn
Wanneer het automatisch maken van back-ups is geactiveerd, wordt er een back-up van je opgeslagen gegevens gemaakt wanneer de software wordt afgesloten of wanneer het systeem in de slaapstand staat.
Controleer de status van de meest recente opgeslagen gegevens op de server door in de systeeminstellingen GEHEUGENBEHEER en daarna OPSLAGCLOUD te kiezen. Kies de gewenste gebruiker en daarna de betreffende software.