Ongepaste of aanstootgevende content melden (New Pokémon Snap)
In dit artikel kun je lezen hoe je ongepaste foto's, titels, fotografennamen of opmerkingen kunt melden die spelers hebben toegevoegd aan New Pokémon Snap.
Je kunt in de game een melding maken van content die je ongepast vindt. Je kunt ook spelers blokkeren om geen foto's en titels van hen meer te zien.