Opties zijn grijs gemarkeerd op Toad-tablet (Super Mario Party)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je bepaalde spelstanden op de Toad-tablet in Super Mario Party niet kunt selecteren omdat ze grijs gemarkeerd zijn.
Met de Toad-tablet in Super Mario Party kun je snel verschillen spelstanden selecteren die je al hebt leren kennen op het plein. Als je een spelstand niet kunt selecteren op de Toad-tablet, komt dat omdat je deze nog niet hebt leren kennen op het plein. Verken het plein en ga naar de verschillende schermen en personages om de verschillende spelstanden te leren kennen, te spelen en je Toad-tablet te voltooien.