Overzicht My Nintendo-beloningen
My Nintendo-leden kunnen My Nintendo-punten verdienen die voor verschillende Nintendo-beloningen op de My Nintendo-site kunnen worden ingewisseld. Het soort en het aantal benodigde punten om in te wisselen voor een beloning, verschilt.