Overzicht Ouderlijk toezicht / Veelgestelde vragen
Met het Ouderlijk toezicht voor de Nintendo Switch kun je bepalen welke functies en games je kind kan gebruiken. Je kunt beperkingen instellen via het Nintendo Switch-systeem of de uitgebreidere app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’ voor smartapparaten.
Wat is het verschil tussen het Ouderljk toezicht op het systeem en in de app voor smartapparaten?
Hoeveel kost het om de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’ te downloaden?
Kan ik de beperkingen voor meerdere Nintendo Switch-systemen beheren op één smartapparaat?