Piranha Plant-DLC voor Super Smash Bros. Ultimate - Veelgestelde vragen
Piranha Plant bijt van zich af! De bekende vijand uit de Super Mario-serie komt naar Super Smash Bros. Ultimate voor vroege kopers. Koop voor 31 januari 2019 een digitale versie of gamecardversie van de game om een gratis code voor de Piranha Plant-DLC in de game te ontvangen.
Kan ik meedoen als ik de Super Smash Bros. Ultimate Edition- hardwarebundel van de Nintendo Switch heb gekocht?
Ja. Je doet mee aan de actie zodra je de downloadcode uit de bundel hebt gebruikt.
Je ontvangt binnen 72 uur na het kopen of registreren van de game een e-mail met je gratis downloadcode.
Ja. De Piranha Plant-DLC wordt in 2019 beschikbaar als een opzichzelfstaande aankoop (precieze datum nog niet bekend). De content is niet inbegrepen in de Fighters Pass.