Pokémon overzetten (Pokémon: Let's Go, Pikachu!/Pokémon: Let's Go, Eevee!)
Instructies voor de verschillende manieren om Pokémon over te zetten in Pokémon: Let’s Go, Pikachu! en Pokémon: Let’s Go, Eevee!