Pokémon verdwijnen tijdens het overdrachtsproces tussen Pokémon GO en Pokémon: Let's Go
Tijdens het overdragen van een Pokémon van de app Pokémon GO naar Pokémon: Let's Go, Pikachu! of Pokémon: Let's Go, Eevee! op de Nintendo Switch kan de app mogelijk niet doorgaan met de overdracht als de verbinding wordt onderbroken. Gebruikers kunnen echter doorgaan met het spelen van de game zodra ze het overdrachtscherm verlaten.
Verwijder de Pokémon GO-app van je smart-apparaat en installeer deze opnieuw. Opmerking: de Pokémon kan mogelijk verloren raken en kan dan niet worden hersteld, omdat door het verwijderen en opnieuw installeren van de app het overdrachtsproces niet volledig is voltooid.