Problemen met downloadcodes (My Nintendo-beloning)
Er treedt een fout op wanneer je een downloadcode probeert in te wisselen die is vrijgegeven als My Nintendo-beloning (game of DLC).
Beloningscodes die gebruikt worden om My Nintendo Store-beloningen te bestellen, zijn geen downloadcodes. Lees Zo bestel je een fysieke My Nintendo-beloning voor meer informatie over het gebruik van beloningscodes.
Klik hier voor downloadcodes die gekocht zijn in de winkel of via de officiële Nintendo-website (NIET als een My Nintendo-beloning).
Als de bovenstaande stappen je probleem nog steeds niet verhelpen, moeten we meer onderzoek doen naar je probleem.