Problemen met tweestapsverificatiecode van een Nintendo-account
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je geen toegang hebt tot de verificatiecode van Google Authenticator die nodig is om in te loggen op je Nintendo-account als je tweestapsverificatie hebt ingesteld.