Beschermfolie past niet op het Nintendo Switch-systeem
De informatie in dit artikel komt van pas als je schermfolie probeert aan te brengen op je Nintendo Switch – OLED-model, Nintendo Switch-systeem of Nintendo Switch Lite-systeem en deze te groot of te klein is voor het scherm.
Alleen officieel gelicentieerde producten zijn geëvalueerd door Nintendo voor compatibiliteit en kwaliteit.