De informatie in dit artikel kan helpen als je tegen het einde van Metroid Dread de melding 'De software is afgesloten vanwege een fout' krijgt en de game geforceerd wordt afgesloten.
We zijn op de hoogte van een fout in Metroid Dread waardoor de speler niet verder kan gaan wanneer de hieronder beschreven acties worden uitgevoerd.
Onze excuses voor het ongemak. Als deze fout zich bij jou voordoet, volg dan de onderstaande stappen.