Maak op de Nintendo Switch verbinding met het internet.
Er zijn nog steeds beperkingen ingesteld op de Nintendo Switch, ook al heb ik die beperkingen opgeheven in de app 'Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch'.
Ga vervolgens naar SYSTEEMINSTELLINGEN in het HOME-menu en kies OUDERLIJK TOEZICHT ⇒ HUIDIGE INSTELLINGEN OPHALEN om de instellingen in de app te synchroniseren met die op het systeem.