Foutcode: 2-ALZAA-0014 of 2-ALZBA-0014 (Pokémon Sword/Pokémon Shield)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je foutcode 2-ALZAA-0014 of 2-ALZBA-0014 krijgt als je een Y-Comm-functie gebruikt in Pokémon Sword of Pokémon Shield.
Deze fout doet zich voor als de communicatie met de server onderbroken is. Dit wordt meestal veroorzaakt door een langzame of instabiele netwerkverbinding, wat het gevolg kan zijn van een draadloze storing of niet reagerende internetapparatuur.