Informatie
De informatie in dit artikel kan van pas komen als de foutcode 2002-6706 wordt weergegeven wanneer je video's afspeelt of herhaaldelijke acties uitvoert.
Als de foutcode wordt weergegeven wanneer je nieuwsvideo's door- of terugspoelt of een soortgelijke actie uitvoert, moet je dit vermijden om te voorkomen dat de fout zich opnieuw voordoet.