Mogelijke oplossingen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je een Nintendo Switch-systeem gebruikt en foutcode 2306-0311 wordt weergegeven.
Als je nog steeds geen verbinding kunt maken, kan dit betekenen dat de gameserver druk bezet is. Probeer het later opnieuw.