Het lukt niet om een foto of video te uploaden naar Twitter en je krijgt foutcode 2801-7099.
Selecteer je gebruiker in het HOME-menu en ga naar GEBRUIKERSINSTELLINGEN. Kies INSTELLINGEN VOOR HET POSTEN OP SOCIALE MEDIA onder Album. Kies KOPPELEN naast het Twitter-pictogram. Volg de aanwijzingen om de koppeling te bevestigen en voltooien, en zorg dat je de juiste opties selecteert om het mogelijk te maken om te posten vanaf je Nintendo Switch-systeem.