Wat moet je doen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je niet kunt inloggen bij de app 'Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch' of de instellingen ervan niet kunt wijzigen en foutcode 2805-1400 wordt weergegeven.