Informatie
Deze foutcode geeft aan dat al je huidige Nintendo Switch-gamevouchers zullen verlopen voordat de betaling voor voorbestellingen van de betreffende titel wordt verwerkt (niet eerder dan 7 dagen voor de releasedatum van de game).