Wat kun je doen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je geen aankoop kunt doen via de officiële Nintendo-website en je foutcode 9001-5301 te zien krijgt.
Als het probleem zich blijft voordoen en er geen vermelding is van onderhoud aan de officiële Nintendo-website, wijst dit mogelijk op een tijdelijk probleem. Wacht even en probeer het later opnieuw.