Deze fout geeft aan dat er mogelijk een probleem is met je PayPal-account.
Als de fout zich blijft voordoen, kun je het referentienummer uit de foutmelding noteren en contact opnemen met de PayPal-klantenservice.
Als alternatief voor PayPal kun je ook gebruikmaken van een andere betalingsmethode, zoals een creditcard.