Foutcodes: 2321-0000 tot 2321-9999
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je geen verbinding kunt maken met een onlinewedstrijd met games zoals MONSTER HUNTER RISE en je een foutcode krijgt in het bereik van 2321-0000 tot 2321-9999.