Foutmelding: “Het laden van de kanaalinformatie is mislukt.”
Je kunt de instellingen voor het nieuwskanaal niet openen en de foutmelding “Het laden van de kanaalinformatie is mislukt” verschijnt.
Als je dete foutcode te zien krijgt, betekent dat dat je de nieuwste systeemupdate moet uitvoeren op je systeem.