Geen toegang tot Splatoon 2: Octo Expansion
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je Splatoon 2: Octo Expansion hebt gekocht, maar deze niet verschijnt in Splatoon 2.
2. Loop naar de zilveren poort tot je de prompt LUISTER GOED... te zien krijgt en druk op de A-knop.
Bevestig de regio waar je versie van Splatoon 2 mee compatibel is.
1. Ga in het HOME-menu naar het softwarepictogram van de game en druk op de plusknop om het optiemenu te openen.
Kijk voor welk land of welke regio de DLC bestemd is.
Komt het ingestelde land/regio van de account overeen met de compatibele regio's voor de game?