Je kunt je spelersnaam niet aanpassen (Splatoon 3: Splatfest World Premiere)
De informatie in dit artikel kan je helpen als je je spelersnaam niet kunt aanpassen wanneer je de demo Splatoon 3: Splatfest World Premiere opstart.
Belangrijk: Tijdens de demo Splatoon 3: Splatfest World Premiere kan er tijdens het opstarten van de software soms een fout optreden die de speler ervan verhindert om een spelersnaam te kiezen. Het kan lijken alsof het menu zich in een eindeloze lus bevindt, of dat je de demo niet kunt opstarten.