Verstelbare standaard van Nintendo Switch – OLED-model is los of kapot
De informatie in dit artikel kan van pas komen als de verstelbare standaard van je Nintendo Switch – OLED-model beschadigde scharnieren heeft of te los is om als stevige standaard te dienen in de tafelstijl.
Belangrijk: De informatie in dit artikel is van toepassing op de verstelbare metallic standaard van de Nintendo Switch – OLED-modellen. Voor ondersteuning bij het vervangen van de standaard op een Nintendo Switch-systeem, lees je Zo kun je de standaard vervangen.
Als de verstelbare standaard op de Nintendo Switch – OLED-model beschadigd of kapot is, moet het systeem gerepareerd worden.