Zo werk je ARMS bij
Ribbon Girl Opfrissen verlicht je hart en je voeten. Ah, lente! Snelheid in de lucht verhoogd.
Misango De rushmeter laadt sneller op wanneer deze in rode en blauwe vorm gelijk is aan die van andere personages.
Paraschicht Uitzettingssnelheid tijdens verlenging is verhoogd. Verlenging tijdens opladen is niet veranderd.
Springtron Eigenschappen verbeterd dankzij een briljante meid. Bewegingssnelheid tijdens een superoplading is enorm verhoogd.
Misango Rushmeter laadt onder normale omstandigheden nu net zo snel op als die van andere vechters.
Byte & Barq Er is een probleem opgelost waarbij er ook een schokgolf uit Byte kwam als je sprong terwijl je bovenop Barq stond.
Er is een probleem opgelost waarbij, onder bepaalde omstandigheden, de schakelaar op Barqs hoofd ingedrukt bleef.
Dr. Coyle Er is een probleem opgelost waarbij, onder bepaalde omstandigheden, extra ARMS tevoorschijn kwamen als je ARMS afvuurde.