Zo werk je DAEMON X MACHINA bij
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de nieuwste software-update voor DAEMON X MACHINA toepast.
Updategegevens voor de aanvullende wifi-spelstand Battle Mode worden vandaag vrijgegeven. Door de (gratis) updategegevens te downloaden wordt er een gevechtsstand toegevoegd waarin spelers hun eigen Arsenal kunnen gebruiken om tegen elkaar te vechten door middel van lokale communicatie of online spelen.