Zo werk je Pokkén Tournament DX bij
Lucario Grab Attack (Field Phase) Het probleem waarbij de verlammingstijd korter was dan normaal als je Croagunk of Blastoise met een grab attack raakte, is opgelost.
Suicune Burst Attack Het probleem waarbij de game plotseling een tussenfilmpje liet zien als je je tegenstander knock-out had geslagen, is opgelost.
Suicune Counter Attack - Follow-up Het probleem waarbij spelers geen volgende aanval konden uitvoeren na een succesvolle counter attack, is opgelost.
Suicune Midair Weak Attacks Het probleem waarbij Suicune direct na een treffer met een zwakke aanval in de lucht een grab attack uitvoerde, is opgelost.
Weavile Zwakke aanval - opgevolgd door een sterke aanval (Synergy Burst actief) Het aanvalsgedrag is nu in lijn met het gedrag als de Synergy Burst niet actief is.
We hebben de inputs voor extra aanvallen makkelijker gemaakt. Daarnaast krijg je een power-up als de timing van je inputs juist is.
Pikachu Libre Jumping Ranged Attack We hebben het bereik van de tweede aanval vergroot.
Pikachu Libre Wild Charge (Enhanced) Het probleem waardoor lage aanvallen werden geblokkeerd totdat de verbetering was voltooid, is opgelost. We hebben ook het probleem opgelost waarbij de midair-timing langzamer was dan de reguliere versie van Wild Charge.
Sceptile Leaf Storm Het probleem waardoor spelers niet in staat waren om een herstelactie uit te voeren nadat ze onder bepaalde omstandigheden in de lucht waren geraakt, is opgelost.
Shadow Mewtwo Grab Attack (Duel Phase) We hebben het zo veranderd dat de bliksem nu vervaagt wanneer een grijpaanval van dichtbij wordt uitgevoerd.
Darkrai Nightmare Het probleem waardoor Darkrai een dubbele sprong maakte, zelfs als hij niet onder de positieve status "Additional Jumps" stond, is opgelost.