Zo werk je Xenoblade Chronicles 2: Torna – The Golden Country bij
De tekst kan aangepast worden naar het Koreaans door Koreaans als systeemtaal van het Nintendo Switch-systeem te kiezen. (Er zijn geen Koreaanse stemmen beschikbaar.)