Super Nintendo Entertainment System-controller: overzicht en veelgestelde vragen
De Super NES-controller zorgt voor een leuk, nostalgisch gevoel tijdens het spelen van Super NES-games of NES-games, maar is niet vereist. De games kunnen ook gespeeld worden met Joy-Con-controllers of een Nintendo Switch-Pro-controller.
De controller kan afhankelijk van het gebruik ongeveer 20 uur gebruikt worden nadat hij opgeladen is. De controller kan in ongeveer 3,5 uur volledig worden opgeladen.
De Nintendo Classic Mini: Super NES-controller verschilt van de Super NES-controller die voor gebruik met Nintendo Switch-games ontwikkeld is. De twee zijn niet uitwisselbaar.
Helaas is vanwege een aantal logistieke factoren de controller op dit moment niet gepland voor release in Rusland of Zuid-Afrika.
Kunnen extra mensen in mijn familielidmaatschap hun eigen Super NES-controller bestellen?
Ja. Elk lid van een familielidmaatschap kan maximaal vier draadloze Super NES-controllers bestellen.