Supportcode: S0025
Nadat er een foutcode wordt weergegeven op het Nintendo Switch-systeem, zie je de supportcode S0025 in de informatie van die foutcode.
Supportcode S0025 betekent gewoonweg dat de online server normaal functioneert en geen storing ondervindt.
Zoek op onze supportwebsite naar de foutcode of foutmelding die wordt weergegeven op het Nintendo Switch-systeem en volg de stappen die daar worden weergegeven om het probleem op te lossen.