Supportcode of servercode: S00XX
De informatie in dit artikel kan van pas komen als er een foutcode wordt weergegeven op de Nintendo Switch in combinatie met een supportcode of servercode.
Zoek in onze kennisbank naar de foutcode of foutmelding die wordt weergegeven op het Nintendo Switch-systeem (niet de supportcode) en volg de stappen die daar worden weergegeven om het probleem op te lossen.