Update versie 11.0.0 voor Super Smash Bros. Ultimate - Aanpassingen voor vechters
Opmerking: met "naar de grond gaan" wordt bedoeld dat de vechter door een bepaalde aanval wordt geraakt en langzaam op die plek op de grond valt.