Veelgestelde vragen over de Joy-Con-AA-batterijbooster
Iedere Joy-Con-AA-batterijbooster (links en rechts) gebruikt twee AA-alkaline- of NiMH-batterijen. Lees en volg altijd de handleidingen voor de batterijen.
Hoever de Joy-Con-batterij is opgeladen kan verschillen en is afhankelijk van de gebruikte AA-batterijen. Ter referentie: de alkalinebatterijen die inbegrepen zijn (en aangeraden worden) met de AA-batterijbooster, kunnen de Joy-Con-controller ongeveer één keer volledig opladen.
Ja, maar houd er rekening mee dat de batterijen nog steeds stroom leveren aan de Joy-Con als ze in de AA-batterijbooster blijven zitten, zelfs als deze volledig is opgeladen. Verwijder de batterijen als ze niet worden gebruikt om te voorkomen dat ze leeglopen.
Nee. Er zijn een linker- en een rechter-AA-batterijbooster, met unieke specificaties voor respectievelijk de Joy-Con (L) en Joy-Con (R).
Iedere AA-batterijbooster heeft een pictogram dat aangeeft aan welke Joy-Con hij bevestigd kan worden (links of rechts).