Veelgestelde vragen over de Joy-Con-controllers
Hoe kunnen de Joy-Con-controllers worden gebruikt met elk systeem in de Nintendo Switch-familie?
Er kunnen maximaal acht draadloze controllers tegelijk gesynchroniseerd zijn met het Nintendo Switch-systeem. Het maximale aantal controllers die kunnen worden verbonden, is echter afhankelijk van de soorten controllers en functies die worden gebruikt.
Je kunt voor elk Nintendo Switch-systeem informatie vinden over hoe je de Joy-Con-controllers kunt opladen.
Maximaal 20 uur bij continu gebruik, maar dit hangt af van de software en van wat je doet met de controllers.