Veelgestelde vragen over de Nintendo Switch-Pro-controller
De Pro-controller kan draadloos worden gekoppeld aan het Nintendo Switch-systeem, of kan worden gekoppeld door de Pro-controller aan te sluiten op de houder terwijl het systeem in de houder zit.
Als de controller volledig is opgeladen, is de batterijduur van de Nintendo Switch-Pro-controller ongeveer veertig uur. Dit kan korter zijn, afhankelijk van de gebruikte software en functies.