In dit artikel ervaar je meer over de diverse speelstijlen die door de verschillende systemen uit de Nintendo Switch-familie worden ondersteund. Ook bevat het artikel informatie over compatibele accessoires en ondersteunde functies.
Let op: Kom meer te weten over de Nintendo Switch en de Nintendo Switch Lite om te ontdekken welk systeem het beste bij je past.