Als je een game van tevoren bestelt, wordt er een niet-speelbare versie van de game gedownload op je systeem op het moment dat je de game hebt besteld.
Je kunt de game spelen vanaf de releasedatum. Hiervoor moet je eerst een kleine update downloaden.
Alle aankopen zijn definitief. Zorg ervoor dat je voldoet aan alle downloadvereisten voor je game voordat je een bestelling plaatst.
Je Nintendo Switch-systeem, Wii U-systeem of Nintendo 3DS-systeem moet zijn verbonden met het internet. Dan krijg je automatisch een melding om de updategegevens te downloaden zodra je de game start. Als je systeem in de standby- of slaapstand staat en je systeem is verbonden met het internet, zullen de updategegevens automatisch worden gedownload en geïnstalleerd.