De Nintendo Switch opladen
Sluit de USB-aansluiting van de Nintendo Switch-voeding (HAC-002) aan op de USB-poort aan de onderkant van het systeem en steek de voeding vervolgens in het stopcontact.
2. Plaats het Nintendo Switch-systeem in de houder. Zorg ervoor dat het lcd-scherm dezelfde kant op staat als de houder. Steek de Nintendo Switch-voeding vervolgens in het stopcontact.