Een systeemupdate uitvoeren
De Nintendo Switch moet zijn verbonden met het internet om de updategegevens te kunnen downloaden.
In de meeste gevallen zal de Nintendo Switch de gegevens voor de nieuwste systeemupdate automatisch downloaden. Volg deze stappen als je de update handmatig wilt uitvoeren. Als je de systeemupdate niet kunt uitvoeren, start je het systeem opnieuw op en probeer je het nogmaals.