Hoe maak je verbinding met het internet via een kabel?
Informatie over hoe je een Nintendo Switch-systeem met het internet verbindt via een kabel.
Je moet het Nintendo Switch-systeem in de tv-stijl gebruiken om het systeem via een kabel met het internet te verbinden.
1. Sluit een ethernetkabel aan op de Nintendo Switch-houder met LAN-poort en sluit het andere uiteinde van de ethernetkabel aan op je router of gateway.
Kies VERBINDING MAKEN VIA EEN KABEL.
7. Het Nintendo Switch-systeem zal de internetverbinding testen. Kies OKÉ zodra de test is voltooid.
1. Gebruik een compatibel gelicentieerd accessoire en sluit er een bedrade LAN-adapter op aan.