Ik wil geen vriendschapsverzoeken ontvangen. Hoe kan ik die uitschakelen?
Ga naar SYSTEEMINSTELLINGEN in het HOME-menu, en kies vervolgens GEBRUIKER. Zoek dan de gebruiker voor wie je deze instelling wilt aanpassen en kies VRIENDINSTELLINGEN. Je kunt vriendschapsverzoeken daarna uitschakelen via VRIENDSCHAPSVERZOEKEN ONTVANGEN.