Mijn Nintendo Switch-etui (HAC-021) is vies. Hoe kan ik hem schoonmaken?
Als je etui vies is, los dan een niet-bijtend schoonmaakmiddel op in water. Maak een doekje nat, wring het uit en veeg de etui schoon. Veeg de etui vervolgens droog met een zachte doek.