Wat moet ik doen als ik mijn Nintendo Switch-Pro-controller wil weggooien?
Als je niet weet waar je de batterij van de Nintendo Switch-Pro-controller moet weggooien, neem dan contact op met de plaatselijke vuilnisophaaldienst.
In de Nintendo Switch-Pro-controller zit een lithiumionbatterij. Lithiumionbatterijen bevatten waardevolle grondstoffen.