Vervallen downloadcodes?
Downloadcodes voor een specifieke actie, zoals Pokémon-distributies, hebben echter vaak wel een vervaldatum. Deze wordt vermeld in de informatie over de actie of in het materiaal dat bij de downloadcode is geleverd.